every time i look for you

Måndag åter igen. Dags för st patriks day imorgon.
Var runt inne i city centre igår med Alex gick runt o slökikade i affärer tog det lungt. kom inte ut från hemmet försen vid halv två... jag ärlite långsam vissa dagar. Söndagar är lite av min specialare. spendera hela dagen med ingeting skulle va jävligt nice. Men det var asfint väder och det va dags att ta på sig skorna. Så ut gick vi helt underbar dag. På stan var det fullt med turisterna (och antaligen några få irländare) som gick omkring grönklädda emd feta hattar och stora röda skägg på sig. sen tog vi en kaffe p´å butlers.(dit ska jag ta mor och far när dom kommer åp en akffe o pralin) o se skulle iv bege oss hem. Dock när vi stog och väntade på buss flög det förbi ett antal sånna ehm sportbilar. formel1 typ jag kan inte sånt där så först kom poliseskort och hela oconell stannade av. sen flög dom förbi. va kul o se. Det roligaste var den grisrosa som fick motorstop eller liknande och inte kom nån stans. de fick bogsera iväg den
Sen hem till alex där det blev grillat :D årsets första .. mmmm. men nästa lite sent efter mina lövgrenska mått..

I lördags stack jag cathrine elena och putrick till IKEA. Jag o elena bestämde oss i fredags att ne för fasiken vi hänger på så off till nordirland blev det och gudars skymning vad mycket vi handlade :D men nu kan jag i alla fall börja baka bananmuffins igen med små chockaldbitar i. Det tycker vi om.

Lördagkväll var det massa folk över på inflyttningsfest var så jäkla trött men det var grymt trevligt :D lite mkt folk mot slutet om man samtidigt är astrött men det gick bra ändå. Fick blommor att ställa på bordet av maja och patrick :D och en flaska baileys av maria o patrik . Härliga tider vilket folk man känner ;)

För er som vill se lite bilder på vår lägenheten rekommenderar jag
elenas blogg

Kommentarer
Postat av: Ewe

varför är du så dålig på bilder?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback