mariaaaa you gotta see her

eller hur fasiken texten nu går. men nu när jag är ashäftig ska jag självkalrt lägga in videon sen
höhöh

Idag ringde vi återigen UPC bredbandsbolag och dom vi skulle få wireless och shit av. Vi rignde dom förra fredagen med. Så jag ringer efter deta tt jag fått ännu ett mail om att jag vår adress inte finns i systemet. Men i alla fall. Ringer och pratar med en kille varav han säger neee.. Bredband på dorset street finns inte försen juni juli. Jag cancellerar ordern. Idag ska vi till eircom och föröska få tag på ett modem så vi kan börja blogga hemma ;)

blogbereondet sprider sig som sagt på desken

Igår var det st patricks day. Full smockat på varenda bar i stan och folk överallt i gröna asfula klädr allmänt aspackad vid klockan 5. Gudars!
Men gick hem tog varsin öl o kollade på tillbaka till framtiden istället ;)
Livet leker


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men :O hur kan ni dissa st patriks day? :O haha inser du hur besviken jag blev när jag insåg att det var samma månad som vi åkte fast bara lite senare? :P haha

2009-03-20 @ 19:43:24
Postat av: Mina

VAFAN FÖRSVINNER NAMNET NÄR MAN SKRIVER FÖR?! :O

2009-03-20 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback