one of the boys

jag komer ha nätverk hemma först nästa löradg. wohoo. not.
Beställde det idag och alla andra dagar fram tills dess var de upptagan. så v i får se. hoppar på att et ska gå bra :D
swn kommer vi ha ett litet trådlöst näterk att springa omkring med ska bli gött det ända som saknas i vår lillalägenhet nu förutom mitt täcke o mina kuddar och en stekpanna.
Kommer ju alltid va online på msn på jobbet o sånt så om ni har need för lite bexattention kan ni finna mig där.
Ska även ta lite bilder på vår lägenhet med o lägga upp.
Nehee ikväll blir dt ne till baren som ligger under vår lägenhet o dricka öl med elena o mina och alex som är på besök och så hoppasjag på att jag får med mig alex.. (ja jag vet förvirrande två röda håriga alex .... )

Kommentarer
Postat av: Ewe

bexattention always needed ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback