vart ska vi sova inatt



mohahahw
har kollat på så ska det låta hela dagarna på jobbet nu tar en stund att gå igenom alla när man får samtal mitt i med.
Men i alla fall har inget bättr för mig
Fredag stack jag och cathrine till shoppingcentret i blanch gick omkring käkade mat och sedan gick vi på confession of a shopaholic helt ok film. feel good varianten va skönt att få gå på bio igen. Sen drog vi till waterville
Lördag drog vi mot stan skull eg gått på zoo men det va crappy väder så vi drog in till stan och gick på boodies utställningen inne i stan astrst. eller aa inte värd pengarna i alla fall. var inget kul . Men men sen tog vi en sväng i en sån.hmm. 3d 4d :S bio. så att stolrna rö sig och man har fula glasögon på sig roligt var det i alla fall. Lite dåligt gjort o vi hade raeltivt dåliga platser men d va kul ändå. Sen käkade vi lite mat och drog till alex och cathrine. jag o alex bytte om och efter att ha spelat flowers. HELT underbart spel! alla vill åka omkring och vara ett blomblad :D
sen i alla fall drog vi till dahlberg o sen hem igen var så grymt trött :D
söndag spenderades med film endast frukost i sängen och allmänt mys hem till elena och hon lagade pannkakor! livet leker på irland!



A hattrick by Bex who also is well below target. Very well done and keep it up!
det går bra nu




Kommentarer
Postat av: Cathrine

Och vem är mästerfotografen? :D

Postat av: Ewe

vilket lyxliv du lever ;)

2009-03-23 @ 15:50:07
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback