You’re so gay and you don’t even like boys

Ja jag vet jag svarade inte telefonen igår o jag svarade inte på sms enkelt svar!
jag har inga pengar på min irländska telefon
jag har ringt upp aldels för mycket pengar på min svenska mobil
MEN idag byter pengarna på min svenska mobil o fick tillbaks deposit igår så nu jävlar :D

Idag är det rullning på desken mycket på gång oj oj
Men i alla fall


Ny Kenny starfighter film ute väääldigt snart! den ska så ses med basta när den kommer! om vi hinenr få nätverk innan dess
Serisöt UPC (typ bredbandsbolag) som vi bestälde nätverk av kan ej hitta våran adress så nu får jag fina mail

Dear Rebecka
Thank you for your online order. Unfortunately your address is not on our system so we cannot process your order at present.  I have logged for your address to be created with our addressing department. 
The reference number for this case is 1474071 
We will also be unable to meet your preferred install date.  You will receive an email from us when your address has been created and we can schedule an installation for you.

Kind regards
Chorus ntl Online Sales

frågan nu är NÄR?! får vi vårt  nätverk....1 månad ? 2 veckor ? 4 år ?
bra svar ska ringa dom på lunchen om jag hinner


Kommentarer
Postat av: sussi

Fått nåt svar från bolaget?

2009-03-12 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback