crazy crazy nights

Jahaa ja! Igår var det dunken return!
så för att göra alla lycklig. (mest oss själva) gick jag o elena ner till fibbers efter att jag kommit hem och fann elena och jim drickandes öl på balkongen!
Neråt gick vi och neråt kom vi framme och itne en människa tog oss en bulmers. eller jag tog en elena tycker inte om det... hmm suck.. inget vett i den människa aja hon tog en öl!
sen satt vi och snackade skit precis som vi alltid gör (livet leker)
Sen efter ett tag kom folk randomness inramlandes och tillslut blev det en redigt trevlig kväll som jag och Elena avslutade på charming noodles
NOM NOM NOM NOM NOM är allt vi säger om det!!

kanske lite bilder till herrskapet med



höhö oliver twist på den Dahlgbers jättestora mössa



Jag och maria gör oss alltid lika bra på bild !



dunken på återbesök och folk är glada



Olof...



jag till skillnad från resten är ju fullkomligt normal ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

kul me bilder :D min blogg har bildtorka.

Postat av: Petro och Jossan

Fin blogg :) Kolla gärna in våran blogg:)

2009-05-08 @ 14:03:05
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Maria

alltid lika jävliga och snygga du och jag.

2009-05-11 @ 00:18:00
URL: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback