story of a girl

jahaa ja. sitter och väntar på lite arkivering....
pipipipipip är vad vi tycker om det.
Tgbiljett hem är nu bokad. 20.03 ska vi komma fram till stationen får se om mina föräkldrar erbjudr sig att häma oss.. tror itne redigt det är några problem
domär nog mest glad för att jag kommer hem. märks på mamma att hon längtar när man ringer henne
men gud jag tror jag är den som längtar mest. tårarna börjar rinna i ögonen när jag tänker på att få komma hem en stund. inte för att jag inte älskar livet här men ibland vill man bara få komma hem en stund

jag älskar mitt lilla rockneby o mitt lilla kalmar

Kommentarer
Postat av: Ewe

alltid mysigt att komma hem när man varit borta :)

Postat av: Maria

Arkivering is the shit these days.

Och värre ska det bli.

Men du kan vara lugn, på fredag håller jag ställningarna!

2009-05-20 @ 20:34:21
URL: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback