take back everything you said

guess what! bex hackar på och nu hemma sitter hon med datorn i knät o (YAAAAY) njuter av nätverk. allt tack vare maria och hennes fantastiska sms med små roliga siffror och bokstäver i som så härligt pillar sig in i lösenordsfälten och släpper in mig på grannens lilla nätvker.. tycker grannen har lite dåligt nätverk dock men men får vi väl ta...

bättre än inget som man säger
men men livet i dubin går på
men nu längtar jag hem nått otroligt önskar elena va tillbaks o att tiden går assnabbt!! men men får väl ta en dag i taget iställlet. ska nog tvätta mina lakan.. eller gör jag det innan jag åker så har jag rena o fina lakan när jag är tillbaks. jag vet jag skriver världens absolut bästa blogginlägg dom är så grymt intressanta!!

men 17 dagar kvar..
synes!


Kommentarer
Postat av: Ewe

grattis! du är årets bloggerska :D

Postat av: sussi

rex gråter..

2009-05-19 @ 22:52:02
Postat av: Maria

finaste bilden.

2009-05-20 @ 20:35:48
URL: http://struck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback