you got a thing about you

Idag är längtan hem lite väl stor
täntke jag skulle dra ut på staden hitta alla presenter och föröska slänga bort lite från min att göra lista.
shit pommes vad mycket det va.
dessutom tänkte jag att städa lägenheten skulle va en bra ide innan elena kommer hem imorgon!'
hoppas att jag inte känner lika mkt hemlängtan när hon kommer hem då kan man snacka skit om kineskorvar och komma på att fyllematan här är ganska helt ok :D

men men idag skulle jag ju iväg på stan men eftersom jag är ledig första gången på en hel evighet så kom jag på att en sovmorgon är extremt välbehövlig dock varade den till kl 12
nu är klockan 13 och jag bestämde mig för att nee men vilken bra ide jag skirver ett blogginlägg!

men men som sagt längtar hem som fasiken. bara för att jag vet att jag snart kommer få vara på väg hem. massa nya minnen men dom där vännerna man saknar som alra mest. förösker få några av dom att komma över på besök från sverigeland men ingen verkar ha tid eller pengar. känns lite extra ensamt då. men men det är väl så livet är
nehee nu är nog dags
ut på stan i ösregnet!



dagens utsikt

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch här regnar det också =(

Postat av: sussi

jätt att jag hade kommit om jag hade kunnat! Kanske efter några hundra liter jordgubbar?;)

2009-05-24 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback