the latest atttraction

Klockan är 07.50 i dublinland och bex har bytt desk för ett par dagar. vilket är hel konstigt. Jag pratade tidigare i sommar om att jag skulle crosskillas mot ett annat team så jag kan ta samtal för fler konton. Träningen hade jag med i somras och nu är det oktober. Murat kom till mig igår kollade lite konstigt på mig och sa " Bex du ska ta samtal för ditt andra konto gå nu direkt"
Varav jag förvånat tog mitt headset och gick bort till en desk lång bort i fjärran här har jag suttit sen dess och en sak är säker här inne i hörnet  är det dammigare än borta hos mig och fy fan min nästa är täppt mina ögon röda och nysningarna flyger omkring mig!
Snart ska vi dock få flytta vår andra dator bort till min egna desk :D
Det ska bli så grymt skönt!


en månad - minus en dag tills jag åker hem till lilla rockneby för att få njuta av tv soffan och härlig shopping god mat och underbart sällskap.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Räknas jag som sällskap? Hinns Ljungnäs med tror du? =)

2009-10-16 @ 14:30:29
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vadå dublinland? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback