they are narwhales

Skön måndag idag inte så farligt mycket att göra på jobbet.Ringer lite lagom alla lite halvglada . Det känns gött. Va ett tag sen man fick känslan av att en måndag är en bra dah.

Lyckades äntligen få igång min internetbank igen efter att ha lyssnat på bankens underbara kömusk
Jag vet inte redigt vad det är med telefonköer i det här landet . Idag satt jag på banken och fick höra extremt hög klassiskmusik så hög att jag fick lagom tinitus tills det att jag kommer fram till agenten som pratar så tyst att efter skräckupplevesen så hör jag Ingting.
Gången innan dess var det telefonkön till Eircom där spelar dom radio tror jag.. Eller jag vet inte redigt det ända jag hörde va brus och brus och lite mer brus. Det var som när man byter radiokanal på radion men den fastnar i ett härligt läge mittimellan två radiokanler. Nån mer som har problem med dessa fantasktiskt roliga telefonköer?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback