welcome to the city

Kom för nån timme sen hem från ett par glas vin och lite charming noodles och mötes av alla dörrar hemma öppna. Knackar kliver in och säger Heeeelooooo?!! visar sig att vi har fått ett alarm installerat i vår lägenhet. Ja alarmkillen var just då på toaletten ^^ fnissade lite dock när han såg att jag va hemma precis då. Han visade i allfall hur larmet fungerar och nu tack vara castle protections kan vi nu sätta på alarm i hela vårt vardagsrum som börjar tjuta som f*n om nån kommer in. Så även när jag är i duschen kan jag nu sätta på alarmet som gubben sa och flinade för sig själv
Känns mycket säkrar. ringde mamma och pappa och berättade att jag fått alarm installerad och dom hörde när grannen höll på att fixa med sitt. Shit va det låter men gud va skönt att bli av med osäkerheten när man sover Wohoo!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Sweet

2009-10-05 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback