Though the sparkle is gone, your smile is in place so that everyone watching will see

Så nu har jag jobbat 23 minuter och jag är redan tillräkligt trött för att vilja springa hem och lägga mig i sängen igen. men ack nej vill man ha pengar får man ta det ....

Men igårkväll var det iallafall lite woolshed. elenas kompisar kom ju med så nu är vårt vardagsrum belarmat av grejer och folk och ja gud vet allt.

Har fina planer för denna veckas onsdag.
Det blir åka hem gå förbi coastcustters köpa två paket nudlar gå hem laga nudlar till mig och elena
Sen starta datorn kolla på bnån film eller serie från freemediatv.com (goooood shit)
cathrine sa annars att det hade börjar nån rolig komediserie på femman. får väl se vad vi hittar där ^^
Annars blir det Hanna montana the movie igen HÖHÖ

Dagens låttips från bex the kex bannanas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback