I guess I'm stuck in this mad world

Så idag gör vi ingeting här ute i bakers yard. Jag funderar på att dra in till stan en kort tid men det kommer nog inte va mycket där att hitta det är lördag och antagligen smockat med folk överallt.

Igår bar det i allefall ut till waterville för att säga hejdå till cathrine. Det spelades singstar och buzz och dracks en del alkohol. Fast det måste ju erkännas att det mest va cathrine och amanda som sjöng ^^
Vid 23.30 drog jag hemmåt för att jag tänkte att jag skulle hinna med den sista bussen hem gick inget vidare men det kom en taxi sen så jag drog den in till stan. Hem kom jag i allefall.

Jag behöver snacka med min emmson.. men emmson är fullt upptagen så ajg får vänta två veckor kanske det går bättre. Vi får se. vissa gånger kommer minnen tillbaks och just nu har ingen anning om vad som händer.

Jag är ledig i två dagar till och det känns helt underbart, Det betyder att jag kan ligga i min säng och fundera helt frenetiskt tills dess..

Här kommer en gammal härlig bild på mig och maria.. oliver twist och emot dvs


Kommentarer
Postat av: Maria

Hitta på något i morgon?

-nudgenudgewinkwink-

Call me ;)

Postat av: Emme

Jag finns här! Blir ju orolig jue! Skicka iväg ett mail så får vi snacka där for now! Miss u

2010-04-04 @ 00:19:55
URL: http://ellijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback