Surfer Babe

Idag upptäckte jag något väldigt spännande. Min hyra har dratts två gånger så jag ligger så mycket minus det går för att vara jag. Grrrr!! Så jag har ringt o ringt o föröskt för att få ordning på det hela men ingen kan jag få tag på. så inga pengar har jag inte ett ruttet lite öre. Förutom mina svenska sparpengar så det va ju kul.. Men imorgon ska jag ringa ännu mer!

Annars händer inte så mycket. Nu sitter jag hemma efter en joggingrunda och lyssnar på Mcfly för det förtjänar man en dag som denna. Dock ska elena köpa mat med sig hem från gymmet till mig. Hoppas det blir subway men det kommer nog bli en hambrugare. lite synd men aa. Vi får se livet är fyllt med överasknigar som vi märkte tidigare idag.

Så nu återgår vi till gamla godingar från Room on the 3rd floor albumet av mcfly. Surfers babe , brocolli o varför inte klassikern 5 colours in her hair..

Pssst tog fler amerikanska samtal idag och jajamensan det är grymt roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback