take a walk on the wild side

Så igår var det team night out. Inte så många från teamet som dök upp men vi var ett par stycken i allefall. Vi startade med lite kinesbufe och fruktiga drinkar och efter det blev det karaoke. Härligt härligt var det. Fastän jag hade ont i halsen redan innan men gudars inget kna stoppa mig när det kommer en mikrofon i närheten. :D

Efter det drogs det vidare till fizimons. Underbart ställe nere i temple bar. Vet inte varför vi inte är där oftare. hmm. trevligt ställe med både dansgolv uppvrmd terass och en liten loungearea ^^.
Men kvällen va trevlig och jag hade redigt roligt.


Idag sitter jag hemmar och snorar. Halsonten har nu övergått till rinnande näsa. Steg två i bexs förkylningschema. Men det är bra för så släpper snart skiten! :D

Idag har även det totalt underbara vädret varit framme och hälsat på!. Strålande soslksen tog mig en liten promenad och satt sedan på balkongen och njöt av den totalt brännande solen .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback