this is a forgery everything is a forgery

Så dagens planer har gått från phoenix park till bowling till bray. Vi bestämde oss tillslut för att vi skulle spendera dagen i bray. Vi ska bara komma iväg med.

Gårdagens spenderades hemma i sängen och ute på balkongen. Det va lite det jag gjorde igår.

Imorgon är ännu en dag ledig och det känns underbart! tyvär är ju ingeting öppet eftersom det är röd dag. Jag har aldrig förstått det där med påsk kan bero på att jag inte vatt jättereligös eller det faktum att vi aldrig firat påsk hemma. Men man tackar ju för påsklov som man hade för. Nu har jag i allefall ett litet påsklov och det har vatt grymt trevligt med några dagar ledigt. Dock har jag bara 9 dagar ledigt kvar att ta ut hela året. Inte lika bra!

Men vi får väl se. jobba kan man ju alltid sen om man orkar är frågan. ^^.
Har i allefall redan tagit dom dagarna mamma o pappa och bror och olssons är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback