i try to find the words to describe this girl

Fem minuter kvar av min älskade lilla lunchbreak.
Vissa dagar går en timme aldels för snabbt andra dagar vill man bara tillbaks på linan. Men sen tidigare inlägg har viljan inte redigt varit där för att återgå. Alla är för stressad här borta nu det SDGF och FGGH och BNG.
(Nej inga förkortningarna finns på jobbet. jag tänkte att ingen kommer fatta dom ändå så jag skrev lite randomness ^^)

Elena sitter just nu på flygplatsen och inväntar Holgersson som är på väg. Så ikväll blir det finmiddag och maria kommer över.
Dom absolut bästa stunderna är med dom två brudarna här . to die for (som elena hade gjort underbart fina handgester )
Men det blir att laga mat för mig ikväll igen och det kommer bli så gott!! och så lite gin fizz till det hela med

Men nu återgå till arbetet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback