if you cant afford me

Ja jag lovar jag har kommit hem från USA. men jag har vatt utslagen hela veckan. tidsskillanden och tre timmar sömn på vägen hem är inte att rekomendera. Men det va helt underbart att träffa min ems igen och new york va coolt men coolast var strumpaffären. Jag kommer nog aldrig skriva nått om resan i bloggen om jag inte tar ork till mig imorgon.
Veckan har bestått av mail mail mail mail och lite mer mail.
Min nya grej på jobbet. Mail och jag ääälskar det!förhoppnigsvis kommer det hålla i sig med.

Men idag gjorde jag nånting som gör mig stolt och väldigt glad.
för första gången på vääldigt länge har jag tränat.
Jag kom hem helt utmattad och ville bara sätta mig ner med en cider och lite kinesmat från do son och dö långsamt.
Men istället frågade peter (elenas pojkvän som för tillfället bor hos oss) om jag skulle följa med till gymmet
och efter en och samma låt hela vägen hem kände jag att JA det ska jag fan göra!
Så på med gympakläderna som jag hade gömt väldigt lång in i garderoben och iväg till gymmet bar det
och just nu efter lite do son och en halv cider så mår jag helt fanastiskt bra och ja livet det leker och jag har vatt och tränat. Nu ska det hålla i sig :D jag satsar på söndag för imorgon kommer jag säkert ha värsta träningsvärken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback