watch the world

Idag är jag lagom utråkad.  Eller det är väl först nu jag är utråkad.. men i allefall
Efter jobbet drog jag och maria på en kopp kaffe ( efter att ha suttit och irriterat blom hela vägen.. väääldigt kul för oss inte lika roligt för blom..). vi snackade lite skit om livet himmlen och allt mitt imellan, o jada det ser bra ut just nu :D

Efter det tog jag en sväng förbi mitt älskade subway för jag behövde en redigt god macka! så jag köpte mig min macka gick hem och la mig i sängen och åt och kollade på project runway.
De roliga saker man kan göra när man är ensam hemma. Ibland är allt underbart!

Sen kom elena och peter inramlandes i lägenheten och sen dess har jag inte haft nånting och göra..
Jag har städat toaletten. mkt bra jobbat :D Den va dammig :(

Men men det är sjukt trodde det va onsdag idag hela dagen men nej nej besvikelsen va stor när jag kom hem och insåg att det bara var tisdag. Man kan ju alltid hoppas på det bästa att jag vaknar imorgon och att det då är Torsdag.

Funderar på att dra till gymmet  bara för att jag inte har nått och göra men jag var där igår och i söndags så det känns lite väl .. har fortfarande tränignsvärk . Kan va bra och vila min lilla kropp med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback