handle this

Så ännu en helg börjar närma sig sitt slut.
Så vad har jag gjort.. Ingeting, ingeting och lite mer av ingeting! Underbart!
Eller jag har faktiskt gjrot lite. Jag har vatt nere på stan och vandrat i snöblask och kollat reor och annat smått och gott.
Igår spendernade jag kvällen med msn och på spåret. molto underhållande.

Det går inte förklara med ord hur mkt jag längtar efter nästa söndag! Det ska bli så skönt att elena kommer hem till vår lilla lägenhet igen!

Nu ska blir det eurotripp efter snack om tågluffer saknar vår lilla minitpglugg till frankrike. Något jag skulle göra igen utan tvekan ! spendera massa tid med emma och sussi och bara asgarva åt vår tröghet mitt i natten!
Snackade ju desutom med emma i en timme igår över skype. Otroligt hur mkt man saknar dom där små djuren när man är så långt borta ifrån dom!

 


Kommentarer
Postat av: Bror

Ah På Spåret rules. Kunde du Varberg?

2010-01-10 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback