two in a million

Så idag är det ännnu en gång den 24 januari. Ett helt nytt år och min allra äldsta vän blir ett år äldre. Jag tror att vi nu är uppe i 11 år tillsammans emme.

Men grattis på 20 års dagen och vi syns om 16 dagar :O antingen har jag räknat fel eller måste jag faktiskt börja packa :O

Varning för alla känsliga läsare.. Nu kommer endast bilder på mig och emmepemme sen en tid tillbaks. Vissa borde no eg inte ens få visas ;) 


Helgen har i allefall vatt ubermys och att va leidg torsdag fredag har varit nått av det härligaste på länge men på måndag är det tillbaks på desken och om en några minuter är det dags för do son dvs kinesmat :D



Kommentarer
Postat av: Emme

Postat av: Emme

Oooh! Hur lyckas jag klicka innan jag ens hunnit skriva nåt :P



Men aa det var ju inet det jag skulle säga. Utan. Herregud så vi ser ut på vissa bilder!!! Haha, fan vad tiden går egentligen, men jag hoppas verkligen vi har ändrats lite iaf!



16 dagar :O Thats nothing! Miss u like crazy!!!

2010-01-25 @ 05:25:50
URL: http://ellijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback