when it rains

Känns onödigt o komma in till jobbet och inte kunna jobba. Glömde visst headset och låda öppen i fredags vilket betyder att dom för en gång skull kollade det och tog mitt headset... Tjurigt läge för dom om det köar för jag kan inte svara i telefonen och jag är först inne idag. Dåligt av mig att inte låsa lådan (har dock itne gjort det på ca 2 månader)

Men men inte kan jag ta hand om mail heller för det verkar som de två genierna som skulle fixat det i fredags på något sett glömde kolla om jag faktiskt kan skicka mail ^^

Så jag fortsätter väl med att sitta här och vänta på att klockan ska bli sju så jag kan börja jobba. Två timmar för att slösurga i en oändlighet. Helt underbart ;) Måndag morgon börjar bra

dock känner jag en viss förkylning på gång men det ska väl överlevas det med. Så jobbigt är det ju inte.

Ikväll hoppas jag på en bulmers med elena och maria bara för att vi alltid gör det och jag har saknat det ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback