sakta vi går genom stan

Helgen har varit helt underbar.
I lördags morgon var det mariadate på stan med lite sushi och en herrans massa snack eftersom vi vatt ifrån varandra i tre veckor. Helt otroligt länge för oss två ^^
alltid lika trevligt med maria :D

Senare på kvällen var det fest och iväg för att möta noobsen på 3 crown alley och sedan vidare till Q bar för dans . En ootroligt trevlig kväll.
I söndag blev det av till mataffären och sedan laga nachos för att flumma runt i köket på söndagkvällen

Livet med amanda på bakers yard är helt otroligt underbart och det är så otroligt roligt o va tillbaks i dublin fastän jag bara varit borta en vecka har jag saknat staden och människorna något otroligt!

Första dagen tillbaks på desken efter lååång tid borta och det va härligt, härligt som bara den. Jag gillar mitt jobb o det tänker jag fortsätta göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback