when i come around

Pratade lite med Cathrine på msn varav vi pratar om shoppingförbud och att vi borde ha det tillslutet av september. Varav jag drar ur mig en klassiker "meen jag har inga byxor"
Cathrine påminer mig då om ett par rutiga jag hade back in the days. dvs för ca 1 år sen. Helt frenetiskt använde dom. Så jag börjar jag rota lite frenetiskt i min IKEA påse under sängen och hittar ett par rutiga ojoj tänkte jag dom här rackarna kommer inte jag komma i men jag testade i allefall. Men se där gick finnemang. Tänkte äsh jag går igenom den där tvättkorgen som jag inte brytt mig om på ett tag och se där ett par rutiga byxor till. Som också slank på. Jag behöver inte alls köpa nya byxor! jag har ju till och med glömt bort dom jag redan har!

Shit en helt ny värld öppnade sig där under sängen och jag kan nog klara ett shoppingförbud fram till i september! Men ingeting är sagt. Ibland behöver man faktiskt en tröja eller ett par nya byxor...

Dagen till ära annars var vi och drog på IKEA jag och cathrine köpte lite smått och gott. Lakan glas och ett skoställ. kom dock på när jag kom hem det va ju inte rätt skoställ men det kostade lika mycket och hette samma sak. Skilladen är dock att det här bara har en hylla mot det andra som hade två. Men snickarbex ska leta fram ett par snickarbyxor från under sängen och så ska vi nog fixa det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback