jag har alltid vetat att du inte skulle stanna

Ibland blir jag trött på allt som har med jobbet och göra. Hur ostrukturerat allt är och hur sjukt vissa saker funkar.

Resan på söndag blir av jag har ingen aning om varför jag ska med och varför jag behöver detta men men . 07.10 på morgonen går flyget sen tror jag att taxi är bestäld från flygplatsen till hotellet dock inte säker.

Det har gått från maria ska med maria ska inte med maria ska med maria ska inte med. Imorgon ska maria till jobbet och hälsa på. får se om hon kan följa med. Vore ju vettigt.
Jag har ingen jobbdator med mig så hej penna och papper , tummen upp för det
Min manager har inte sagt ett ord om varför jag ska åka eller att jag ska åka. Det va mer "Rebecka du ska till italien på söndag jag skickar dig information"
Ingen information har jag fått in.
Har dock fått reda på att vi får pengar innan resan för att köpa mat för. Känns bra det i allefall.

och jag har fått en bookingreference till flyget. ^^

Snart kommer amanda hem med lite mer packning. Cathrine ska dumpa lite grejer hos oss med. (observera oss höhöh) Hon ska med flytta in till stan så hon kommer bo typ ett kvarter bort :D

jag hoppas hoppas hoppas på att maria får hänka på så jag slipper dra själv ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback