lights will lead you home

Har precis ätit upp min italienska glass. Vet ni hur god italiensk glass är!! Det är helt otroligt! det bästa är att jag faktiskt kan beställa glass på italienska. Nästinpå det ända jag kommer ihåg från italienskan! Glass och Matord är det ända jag kan men också det ända jag behöver ;) Matgladebex har talat!

Idag är det tre dagar kvar tills jag är hemma igen ^^
Det bästa med att va borta är att man vet hur bra det är och va hemma :D och ja jag räknar nu förtiden dublin som hemma.
och jag lovar jag lär mig massor frågan är varför åkte jag hit? Det första jag kommer fråga fröken manager när jag kommer hem, tror faktiskt hon behöver den här utbildningen själv ^^

Men dagen känns bättre än igår. Igår va ensamt idag kör jag på mitt egna race så här på eftermiddagen. går igenom anteckningarna från dessa två dagar käkar lite glass chattar med amanda och njuter av det underbara vädret som faktiskt är här :D
Dock är jag väldigt väldigt trött att sitta och lyssna på någon i 7 timmar och sedan förösker kommunicera med italienare som är väldigt nogranna med att deras punkt är den bästa i två timmar är väldigt utmattande.


 

Tror det här kan va en av de värre bilderna någonsin tagen på mig. Men va gör man inte för att få en tursitbild i allefall ;)

Jag lvoar mina ben är inte liiiika vita just nu :D



Kommentarer
Postat av: Kausti

Italiensk chokladglass - bättre än Ben and Jerrys! Hade dom storbildsskärmen kvar bredvid kyrkan där fastän Italien åkt ur VM nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback