under bar himmel seglar jag

Så där ja då va man i italien och milano. ingen maria fick jag med mig och jag är väldigt ledsen över detta faktumet speciellt idag då det va första jobbdagen. Vi sitter o lyssnar på föreläsning efter föreläsning efter föreläsning. Dock är det bra att kaffet är billigare här än hemma i dublin.
men det är stekhett ute och helt omöhligt att gå i jobbkläder man håller ju på o svettas ihjäl!

Igår va vi väg in till milano och kollade på den stora.. ehh... kyrkan som ligger där.. Är det en kyrka?
jaja stod utanför och tittade. käkade även lite italiensk pizza ;) Det va mycket gott! och välbehvöligt efter lördagens inflyttningsfest.
Sedan gick vi iväg till sjön som ligger här bredvid och satt med fötterna i vattnet och bara njöt av värmen!

Det värsta är att jag verkligen längtar hem jag känner mig något otroligt missplacerad här med alla managers.. Jag är 20 och jag kan säga att jag är yngst här... jag drar nog ner medelåldern med en hel massa siffror. och så som jag är går det ju inte precis att verkar proffsigare än va jag redan är ;)

dock har jag nog lyckats fått lite mer färg på mina ben o armar m.m


Kommentarer
Postat av: Bror

Hej på dig syrran.

Vi har precis haft högläsning av din bloggpost. Mamma säger: kom ihåg att ålder är bara en siffra. Kom ihåg att njuta av de små tingen, såsom underbart kaffe och äkta pizza. Men fungerade verkligen italiensk pizza som bakispizza, känns lite för ofet? :D

2010-06-28 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback