you and me at six

Bex har återigen dratt på sig någon slags halsinfetkion ;)
Jajamensan det är vad jag gör

Det har varit väldigt tyst här på senaste fronten men jag lovr det har inte varit tysy här borta i dublin har spenderat massa tid och då menar jag MASSA tid med Cathrine och Amanda och Maria. Dock är maria nu hemma i sverigeland för två veckor, men det är lungt den traditionella kylemore kaffen är redan inaplanderad i min obefintliga kalender tills dess att hon kommer hem :D

Vi har haft lite äventyr för oss det har varit afternooon tea, charming noodels , lite öl och lite mer öl, parkhäng m.m
Vi har haft ösregn och strolande solsken om vartannat. Förra veckan var vi tvugna att flytta våra fantastiska utomhusluncher inomhus till cafeterian. mkt deprimerande! Men det är lungt vi har bra utsikt där med ;)

Vi har fått in tre noobs på kontot och fler ska det bli. Vi ska även poolas mot ännu ett konto men jag kommer undantas från det på grund av Escalataion rollen och även qa jobbet.

Vi har spenderat lördagarna på 3 crown alley vilket är mitt marias och elenas gamla standardhak men då hade det ett annat namn och annant koncept men det är ganska trevligt nu med ^^

På fredag kommer Mamma och Pappa Håkankråkan Helen och Christer och även lille Freddelutten. Har inte träffat dom sen i November förra året så det ska bli så väldigt trevligt att få se dom allesammans igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback