om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

Väntar på att maria ska ringa och säga att hon är på väg in mot stan så jag också kan börja dra mig inåt. Vänta  vänta vänta.... dock skickade jag sms och väckte henne så jag kan få vänta en stund till höhöhöh.

Igår var det ju ibm fest . Inte en människa där eller jo det va det men inte alls mycket. Men det va en trevlig liten stund men kvällen slutade tidigt som vanligt nu förtiden. Saknar festerna som pågår i en evighet. Hmm får se om det inte kommer nått snart

amanda kausti/bloggkungen och kaustis fan



jag och amanda



jag och elena

Förändringar kommer och går förhoppnigsvis kommer det snart en ny vind mot dublin med. Jag har tagit mig ur det här innan precis som min älskade emme pemme säger :D Fattar inte att hon är så långt bort och att vi inte träffas alls lika mycket som vi alltid gjort. Fastän jag återigen känner mig lite halvego för att jag bara pratar om mig själv nu. Mår alltid lite bättre bara om det är några korta sekunder med henne på msn. Det kan ge så mycket Det är som att ringa mamma när man är sjuk ^^



Nånting säger mig att du blir borta en lång lång tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback