take a chanse on me tonight

Så idag har vi börjat den förjävliga nedpackning av allt shit man äger. eller jag började redan igår med att packa ner kläder jag inte använder så mycket. Jag fyllde min resväska som jag flyttade hit med.. lyckat. jag kommer aldrig kunna flytta härifrån..
Men i allefall så var vi ju även tvugna att se till så lite av sakerna vi hade hemma försvan. Vilket betyder att vi just nu dricker slättarna ur vodkaflaskorna för att slippa flytta på dom..

 

Jajamensan vi är classy som fan här på dorset street. Asnajs!

och för er som är uppmärksamma jajamensan jag har bytt piercingen i läppen

 

jaja kanske inte syns så jävla mycket. Men det är nu en svart piercing med två kulor. Jättefin och mycket mindre än den förra ringen. vem vet jag kanske byter tillbaks lite senare. Men då kommer jag väl reagera konstigt för att den är så stor. (nej tack inga snuskiga skämt)

 

Nu ska jag kanske återgå till att packa ner ännu mer shit men det är så förbannat jobbigt. ni inser inte hur mkt skit det är här. Dessutom har min digitalkamera laddat ur och min laddare verkar inte vara på min sida så vi får se när den vill ladda igen och då kan jag snart lägga upp bilder på den nya lägenheten. Finheten själv

 

Bakers yard Here we come!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback