slightly sarcastic with a good chance of rain

Så hur mår nu mina små husdjur efter flytten till Bakers Yard. joooda jag tror allt dom har det bra här borta precis som jag :D

Den här lilla älskligen står på mitt handfat. Den fick jag av ajda pajda när hon va över i oktober(??)



Här är mina små vänner från maria som står i duschen



thailändarna från emma :D



Toahärskarna ^^



Här har vi den blandade skalan . Vi har de två små med hjärtanen. Sen i mitten har vi new york ankan som införskaffades när jag var hos emme och hälsade på i februari, är han inte underbar? Sen har vi lifeguareden och den lilla irländare. mmm fin samlingt jag har dock

Sen har jag också de tre som står på mitt nattduksbord. Djävulen som blinkar och den andra blinkande som matchar de två med hjärtanen på ^^ Sen har vi superman med. men dom kan hittas i det andra inlägget. Hittas i kategoring Badankor <3.

Kommentarer
Postat av: Ajda

Åh jag gillar första ankan!! :D

2010-05-27 @ 08:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback