we can dance

En hel dag har det varit idag. Alla dagar är väll egnetligen hela men det har vatt fullt upp. Vaknade imorse snackade med amanda på msn och sen bar det av till stan för att möta henne för en heldag med shopping. Fick ju äntligen in pengarna för shopping. Är i stort behov av en vårjacka.. kom dock inte hem med en vårjacka. Mer två linnen en tesil och ett par shorts. Skumt det där med shopping man hittar aldrig det man söker efter ^^, Efter det kom jag hem varav maria skriver till mig på skype att vi ska ut och dansa och så blev det. Har nu spenderast kvällen på en klubb som barar spelar 80-tals musik och dansa loss. Vi körde lite stampa med leroy moves och föröskte hela kvällen få djn att spela saftey dans. Vilket också va en av de låtar som vi värmde upp med här hemma. Men ack nej jag fick helt enkelt sätta igång låten själv när jag nu kommit hem igen.

 

Men en härlig kväll och dag men mina ben och fötter värkar nu något otroligt..

Gymmet imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback