disease

The Ark – Beauty Is The Beast

Så helgen är förbi och det har varit en otroligt rolig helg. Cathrine och murats leaving pint va mycket lyckad och det kom massa folk. Hoppas dom fick sig ett gott minne att ta med sig när dom flyttar hem

I lördags va det halloweenfest på fibbers som vi råkade hamna på sedan drog vi och dansade på purty kitchen helt otroligt rolig kväll med massa dans :D

nu är det måndag och planerana skapas för helgen. På fredag blir det halloween med utklädnan på jobbet och sedan vidare till Hell.
Verkar som världens godaste pizzastället vi ska se va reviewn blir på fredag , eller på lördag skulle jag säga.. tror inte redigt att jag kommer uppdatera min blogg mitt i natten när jag kommer hem från vår team night

spana in hemsidan https://hell.ie/order.php?id=331

jag tror det blir en brimstone för mig :D

Brimstone
Avocado, Onions, Salsa, Tomatoes, Cajun Chicken and Sour Cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback