jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Igår va en bra dag.. idag ,en inte lika bra dag.

Fick reda på imorse att dom för tillfället håller en utbildning för ena delen av mitt jobb..
Grejen är att just den delen behöver jag för att certifieras. Känns lagom kul att jag missar det för att de missats att det just va den utbilning. Det känns som något arbetar emot mig nu igen..

"jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks"

Ibland vill jag inte vara bra på mitt jobb, ibland önskar jag att jag va urdålig för då skulle jag slippa besvikelsen när allt annat går före min utveckling

"Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget."

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback