maybe she is the one thats free

ooh nu funkar mitt spotify konto igen tack vare min bror. Kopplade den till facebook ... hmm skumt!

Testade min halloweenoutfit för imorgon tidigare. Den är helt underbar :D Ska lägga upp bild sen när helgen är över, Helger är lite stressamma men alltid helt underbara vad man än gör

Jag har en ny roll (igen) inte den jag sökte , Men jag är nu Assistant Team Leader för mitt konto.. Vilket innebär att jag steppar in som Team Leader när Team Leadern inte är där. Känns som nått jag gör varadagligen men vi ska se hur det går :D förhoppningsvis grymt bra

Just nu letar jag efter karins pin kod för hon har visst lämnat den här nånstans... Hmm verkar inte finnas nånstans.
Men imorgon då är det dags :D Where is Waldo?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback