tonight i have to leave it

Sitter just nu och samlar ihop alla mina drug refund papers. Som man får när man köper medicin i det här landet. Då kan få tillbaks den pengen man la ut. Dock har jag inte gjort det med alla mina drug refundes inte med en ända faktiskt. Men det är ju bra för den här gången för nu kan jag se va det är jag har fått och hur många gånger jag fått det för dom flesta har jag lyckats spara på .
Men pappa har fått sitt mail med alla gånger jag fått halsfluss det senaste 1½ året och det är ju inte så många gånger eg. och nu har jag ju faktiskt varit förkyld för första gången utan halsfluss , Asballt inte för att jag redigt uppskattar det . Fy fan för att va uppe hela nätterna, så fort jag går o lägger mig så börjar jag hosta. Funderade ett tag på att sova sittande men jag gav upp den iden ^^

Men nu börjar jag äntligen vara på den seriösa vägen tillbaks till ett normalt liv utan förkylning. Idag är det jättefint väder jag ska försöka ta mig ut och gå en sväng. Frisk luft måste ju va bra! Ska nog gå o köpa hostmedicin först men intressant information jag vet :D

Idag när jag letade efter mina drug refundes hittade jag massa annat kul. Jag hittade en sladdhärva som inte var och leka med. Hittade min sladd till min gamla mp3.. frågan är vad mp3n är .. Sen hittade jag brev från ajda med massa bilder som jag hade glömt men det va så kul och hitta dom nu :D
Hittade även tomtarna från mamma och pappa, dom har vatt med varenda jul här borta och dom kommer åka upp i år igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback