King for a day

Sitter hemma på balkongen nu och fastän jag inte varit borta länge är det skönt att va hemma. Sova i sin egna säng duscha i sin egna dusch och snacka skit med Amanda ^^,

Vi sitter och planerar inför min födelsedag, Jag blir alltid lite nervös inför födelsedagar .. att ingen ska komma att jag ska sitta själv på mitt rum och somna vid halv sju utan att någon sagt grattis till en. Men den här gången kanske det kommer över folk annars kommer alltid maria och amanda vara här och dricka en bulmers med mig.
Men oron den finns där


Men i allefall hemma va gött träffa mamma, pappa , bror, mormor, olsons , svenneheims (inkluderat världens bästa emmepemme), svenssons och ajda :D
Gå på kalmarsgator och bara njuta av tystnaden .. dock hade jag lite problem att somna det va så väldigt tyst runt omkring mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback