so here i am , I'm trying

mm kaffe :D
Jag tror att om jag inte hade lärt mig o dricka kaffe i yngre dagar hade jag lärt mig det den här veckan.
Imorse lyckades jag med nått så fantasikt som att ställa om min klocka fel. Går inte snooza på min mobil så jag måste ställa om tiden när jag vaknar... funkar inte om man ställer klockan på 15.20 istället för 05.20 men upp kom jag o till bussen han jag så det va väl inte så farligt... jag överlevde men det krånglar i hjärnan när man vaknat för sent.. jet lag?

Men det mesta är färdigt inför måndag, känns gött jag kanske till och med klarar mig från att jobba i helgen ! woop woop så jag ska läsa harry potter hela helgen ^^ Måste ju läsa boken nu när den 7 filmen snart kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback