and turned you around

Det är tisdag, och det gör mig ingeting. tre dagar kvar till fredag.. typ. Förhippningsvis är jag ledig imorgon. Amanda och jag tänkte en dag och städa och handla mat och bara sitta på balkongen i solsken förhoppningsvis. Får se om jag är ledig dock. Men för en gång skull spelar det ingen roll.
Det är vår , det är sol och jag lyssnar på massa glee låtar och känner mig allmänt töntig men ack nej! det är så det ska va.
Vi hade ännu en fantastisk helg denna helgen. På dagen sov vi länge sen gick vi ner på stan och drack en kopp kaffe på butlers och bara lallade omkring. Sen va det fotboll på woolshed och efter det dans dans dans. Söndag gick vi o såg Suckerpunch. gillade den! Finurligt bra gjord !
Men aa snabb uppdatering. Nu ska jag fortsätta vara glad när jag sitter här på jobbet och sliter (heheh nee det är inte så farligt den här veckan.. ingeting och göra) Amanda är hemma redan idag
Ikväll ska vi föresten och titta på Jukebox gypsy. Ett band dom är skapat utav en av dom killarna vi mötte nere i frankrike när vi plockade vindruvor. Dom skulle spela i dublin ikväll . Redigt härlig pubmusik tror jag det kan bli! Får väl ta en guinness med bara för att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback