Hey

Jag och Amanda sitter på jobbet och väntar på helg. Vi hade en sån härlig helg med massa dans så vi tänker dra ut och dansa den här helgen med. inte för att den kommer bli lika awesome förra helgen. Eller det vet man ju inte än men det är alltid svårt o toppa en awesome helg. Men försöka kan man ;)
Igår va jag inte ledig. Lite sorgligt men vad gör det, solen lös när jag kom hem och jag hade inte så mycket att göra på jobbet så jag kunde ta extra lång lunch ute i gräset på framsidan av bygget! Satt där och drack mitt kaffe och åt min macka.
Men nu ska det fortsätta och peppas inför helgen. Det är bara 2 timmar kvar tills jobbdagen är slut imorgon är det fredag och sen är det heeeelllgggg
Pepp med dinos spotify lista My Electronic Love
en glad bex på sin födelsedag förra året och en johannes i bakgrunden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback