I will never be the same

Så helgen är över. jobbet för helgen är med över. Dock väntar fyra dagar till. Meeeen jag har inte duty skift.. vilket är lite som att ha semster haha
Men jag är glad och lycklig för det. Dock har det fina vädret försvunnit, men vem behöver solsken och värme när man har ösregn och moln :D

Jag gjorde ett misstag i lördags. men det va lungt jag förklade min kollega förstod. och nu vet jag det till nästa gång. Allt gick bra i helgen förutom ett litet misstag , jag kan ju säga att jag hade förväntat mig kanske 5 miljarder fler misstag så det kändes ganska gött faktiskt.

Nu slutar jag om 1½ timme eftersom jag jobbade tidigt on duty skift idag. Så det ska hem och köpas mat. funderar lite på att göra en asiatisk kyckling och nudelsoppa jag hittade på recept.nu för ett tag sen. Får se om det blir det eller nån klassisk gammal rätt som typ pasta pesto tomater och bacon som vi brukar käka. Grymt enkelt och grymt gott

När jag kommer hem ska jag försöka dra in lite bilder från helgen hurling. Va skitkul och titta på dock så började det hagla mitt i första halvlek.. eller..period.. eller va det kallas för i hurling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback