In stead of going on under

Sum 41 – In Too Deep
jag spelar sum 41 på högsta volym för jag är arg.. När jag är arg gråter jag.. Det är nog en av de värsta sätten att hantera ilska på.
För om man vill konfrontera någon och man bölar som ett as så ser inte den människan en arg person.. Den ser en ledsen och behandlar än då som om man vore 4 år och trillat och slagit sig.
och när man ärg.. då hjälper det inte om någon frågar "ne men gud va är det som hänt" "men lilla gumman" osv Jag lovar man blir bara argare, blir man då argare så både bölar och höjer jag rösten.. Det måste va askomsikt o få mig arg på någon haha
Nu kommer nästa sum 41 låt.. volymen är fortfarande hög och jag är fortfarande skitförbannad.

Kommentarer
Postat av: Ewe

men lilla gumman!! asg varför är du så arg?

Postat av: Emme

Först måste jag ju fråga då vad det är som hänt!?? Men så måste jag bara få säga... hahaha. Jag vet precis vad du menar, jag ser dig framför mig :P Tack o lov så har jag nog lärt mig att hantera dig när du är arg ;) Skickar lite positive energy o sen så får vi ta ett msn-snack snart! Kramkram!

2011-04-06 @ 13:57:40
URL: http://ellijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback