yeah i think you're cute

Hello oh oh oooh Martin Solveig featuring Dragonette – Hello
okej så bilder från i lördags.. Jajamensan.. men det är många och jag kommer tröttna efter att ha laddat upp typ 3..
Jag börjar med en bild som jag tog på förmiddag när jag va hemma och jobbade.. (hahhaha jobbade...)
Sen va jag utråkad medans vi väntade på att gå till croke park
En styck amanda panda
Insidan av croke park
en styck amanda till... efter regn
nu börjar jag tröttna på att lägga upp bilder.....
det är altså inte bilden som är pixlig.. eller jo kanske lite meen det haglade och regnade. svårt att tro att bilden på amanda där uppe och de senaste är från sammaste dag.. men Hej Irland!
Så dårar som springer runt på en .. fotbollsplan... eller den är lite bredare och tjockare än en fotbollsplan.. slår på varandra med en klubba på världens minsta boll. Men shit jag och amanda blev förvandlade till rejälga HurlingHuliganer där en stund... tror dock inte det hjälper att skrika på dom på svenska..
The Hurling Huligans!.. ser lagom psycho ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback