Creature of the night

Bara för att det är "fredag" för mig idag så fick jag självklart en hel massa skit och ta hand om. Lugnet före stormen är väl vad man kan kalla början av veckan? Idag kom stormen.. En stor Storm med tickets.
Jag har känt mig lagom stressad och vetat att det inte redigt gått bra men en av min kollegor sa precis något till mig som fick mig att tänka om

"I dont know how you managed to get through this day with a smile on your face the whole time?"

Jag tar det som en komplimang. Det finns inget bättre än att veta att man i allefall kunde le hela dagen och någon märkte det

Så jag och mitt leende ska nu gå hem , äta lasagne och sen vidare till Woolshed för en öl eller två och sen vidare ut och dansa hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback