Hey baby girl what you doing tonight

Andra jobbdagen efter operationen. funkar fint, dock va halsen lite trött igår efter att gått omrking och snackat skit hela dagen och inte pratat ett dyft innan dess.
Men nu går det mesta och äta.. det är bara högersida av halsen som fort klurar lite men det är smärtfritt och jag käkar knappt panodil längre..

Det bästa va att igår åt jag chips... Fan va jag saknat mina chips.. bara för att man vetat att man inte får äta dom så har det varit extra jobbigt att låta bli.. Igår däremot slog jag och Amanda på stort och käkade chips och dipp samtidigt som vi kollade på glee på kvällskvisten.

Min största facianton är ändå att jag kan svälja en hel panodil utan att det är några halsmandlar ivägen! ingen mer ångest inför att ta huvudvärkstabeletter!!

Förresten idag är det torsdag... eller woolshed som vi kallar veckodagen här borta.. dock ingen öl.. tänker låta bli tills nästa helg .. alkohol och sår låter aldrig som en bra kombination

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback