one look could kill

Idag är ingen vanlig dag för det är Karins födelsedag

 

Här är Bex och Karin på ett berg i Howth

 

Så idag blir det direkt från jobbet och ner på stan för att äta på resturang. En resturang som familjen Lövgren vet vilken det är. The Italien Cornerm dit dom alltid får följa med när dom är här. God Mat ! Idag är första dagen som jag äter lunch på jobbet som inte består av sallad. Jag käkade endast sallad till lunch förra veckan för jag va inte hungrig vid lunchtid. Idag slog på stort och käkade macka. men shit va mätt jag blev !

Nu ska jag återgå till Jobbet och försöka få koll på dom här sev 1 som ligger o drar sig. 1 timme till hemgång , 2 timmar till middag

och återigen Grattis Drygkarin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback