här är en glimmande dag

Lars Winnerbäck – Elegi

Är det sommar snart?
Det spelar ingen roll va som händer under sommaren man är problemfri allefall. Under höst och vinter pallrar sig alla problem upp och ligger där och gror

Jag är arg på manpower för att dom inte lyckas fixa mina sjukdagar för operationen än. För att dom inte vet om dom ska ge mig betalt eller inte. Det är vaniga sjukdagar jag kommer va sjuksrkiven dom kommer få ett sjukintyg. Va är problemet?
jag frågade min manpower dam idag. hon svarar "leave it to me i'll take care of it"
Besvarade det min fråga?
ne, inte alls. Jag är jättenerväs inför operationen och hur jag kommer må efter inte fan trodde jag det skulle va några problem att fixa jobbet och få ta ut mina sjukdagar där. Jag kom ihåg att innan jag ens tog beslutet av att operara mig så pratade jag med min förra manpower dam för att se hur det går till. Hon sa du kan ta ut sjukdagarna för operationen så länge du har sjukdagar kvar för året så ska du även få betalt. Det är ett nytt år. jag har inte varit sjuk en ända dag. Jag sjukskrev mig inte ens när jag svimmade i duschen på morgonen. Skulle jag gjort det om jag vetat att jag ändå inte skulle få betalt för dom dagarna som jag kommer va borta ? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback