because you want to be all

Jag är tillbaka , jag lever! och helgen va helt fantastiskt rolig. Lite regn på fredagen och sen va det sol sol och sol. Eller aa så soligt det kan bli här borta på den gröna ön. Men mitt ansiktet säger mig att det va sol i helgen. Har sett ut som en tomat i ansiktet hela gårdagen nu har det dock börjat lägga sig, dock är mina näsa fortfarande röd. Plupp och jag vi är nog släkt nånstans ^^
Men helgen va fantastisk måste säga att favoriterna var Coldplay (speciellt fix you, Helt fantastiskt!), foo fighters (dock inte lika bra som coldplay va .. sorry men det kom nån dipp mitt i konserten som inte alls va lika rivig) Bruno Mars (helt fantastisk live med härligt gung genom hela konserten) Jimmy eay world, Weezer och My chemical romance va med fantastiskt och se.
Bo i tält gick ändå helt ok va helt utmattad på kvällarna så va ju inte så svårt att somna.
Men nu är det ny vecka. Jobbar helg med . Så jag har nu exakt 7½ dagar kvar till italien och semster. Jobbar varenda dag fram tills fredag. Det värsta är att jag har massor att göra. Nya Harry Potter filmen kommer ut på fredag. (MÅSTE SE!)  men fredag är det leaving pint, Lördag är det housewarming , Söndag är det avskedsmiddag. Sen är det slut på helgen. Bio på måndag tisdag onsdag eller torsdag får det väl bli då. Dock måste jag ner på stan. Måste till banken och måste införskaffa skor och bikini. Har fort inte lyckats hitta det. Slutar dock tidigt måndag och tisdag så då borde jag ha tid. Ev får jag väl ta och göra allt på fredagen innan jag åker. Förutom bio får jag ta en veckodag. (ja jag gillar att planera mitt vardagsliv in i minsta detalj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback