I am the one and only

Jag och min dator är i stort behov av semster. I helgen har jag festat sovit och jobbat. Det är dom tre sakerna jag gjort...
I fredags va det leaving pint för felix grymt trevlig kväll och lördagen fortsatte i trevligt festandes dagar. Nu dock är bex trött.. Tänke jag skulle låta bli och festa. Det gick inget vidare, Ska bli så skönt att åka till italien blir lite rehab resa från dublinlivets stress festande och jobb. Bara njuta med familjen i solen och just nu bryr jag mig inte ett skit om vad vi gör bara jag får äta glass , god mat och träffa solen och familjen.
Dessutom är det nått otroligt kallt i dublin idag. Vet inte vad som hände gå till bussen va som om det va vinter. Drog till och med fram en utav "vintertröjorna" ur garderoben. Det är inte så mkt vinter över den förutom att den är stickad varm och jättehärlig. Passar dagens regninga väder helt perfekt.
Ikväll blir det bio , sista harry potter filmen! och jag ska föröska hitta skor och bikini... Lite så i sista stund men jag har ju letat sen i februari typ. Men fort inte hittat något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback